Vuxenlivet

Usch vad jag är seg i hela kroppen och trött som tusan, förstår dock inte varför. Har någon konstig känsla också, som jag inte kan bli av med och jag vet inte vad det är. Det löser sig!

Åkte hem till Sandra igår, vi drack lite vin och satt ute och tjöta i några timmar. Det var fruktansvärt mysigt och trevligt, det får vi göra om. "Det är så vi börjar vårt vuxen-liv" haha. Sedan kom babe och hämtade mig och vi åkte hem och sussa gott.

Nu ska jag snart ringa och tacka nej till ett av jobben, uuuh. Har haft sån himla beslutsångest och egentligen är jag inte hundra säker än, men jag kan inte dra ut på det mer nu, så det är bara att välja bort ett utav dom. Fan att man inte kunde haft båda då, jag vill inte välja, det är kasst.

Ska hoppa in i duschen strax också, ska nog åka till trollhättan en sväng och handla lite nya kläder, nice! Det livar alltid upp själen. Möter nog Sandra i stan också så vi kan ta oss en chai-latte och snacka lite skit :) Det blir bra!

Later!


P.s Bilderna kommer snart, lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0