Mitt livs bästa helg

Oj, det har varit så otroligt mycket intryck och upplevelser denna helgen! Har nog inte riktigt hunnit smälta allt och fatta att det faktiskt har hänt. Studenten&Balen 2009, det är verkligen det bästa som hänt mig. Jag har nog aldrig varit så lycklig som denna helgen och jag har nog aldrig mått så bra.

Det är med både skratt och gråt som man lämnar allt med skolan bakom sig. Jag kommer sakna mina fantastiska vänner i Hr3a, vi har haft många minnesvärda stundet tillsammans och detta får inte bli ett avslut för mer än skolan, vi alla måste ses igen.

Det är dags att bli vuxen nu, det är skrämmande. Så som man längtat efter denna dagen, denna tiden i livet och från ingenstans så är den redan här och knackar på dörren. Tiden har gått så fruktansvärt fort och vi har redan tagit studenten och det är dax att börja jobba nu, på riktigt. Jag är livrädd för vad som komma skall, jag ska nu lämna mitt trygga liv hemma hos mormor och morfar med skolan att luta sig mot och ut i det vuxna livet med allt vad det innebär.

Till sist vill jag tacka alla för denna underbara helgen och för alla som gjort den minnesvärd för mig. Klassen, vännerna, familjen och sist men absolut inte minst, Robin! Tack för allt du har gjort, du är underbar.

Bilder kommer senare :)! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0