Tisdag

God morgon :) Det är en ny dag och den är inte riktigt lika fin, haha. Fast det gör inget eftersom jag ändå inte kan ligga ute och sola ;) 

Idag bär det av upp till Trollhättan en sväng, ska måla lakanen med klassen och sådär, det vill man helst inte missa ju! Därefter kanske jag och babe åker till överby, fast det är bara kanske! Annars blir det i morgon. Jag ska nämligen få naglar utav honom nu innan student och bal :) Han är för underbar.

Gårdagen då ja, jag är nöjd över dagen, vädret och allt vad man nu kan önska på sin födelsedag! Tack så hemskt mycket för alla de fina gratualitonerna utav alla! Förvånansvärt många som kom ihåg och jag är riktigt glad :)

Tack familj och vänner som kom hit igår också, mycket trevligt och tack för presenterna! Ni är värda guld och lite till :) <3



Later!

- Du är det bästa som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0