Tisdag

Nu har jag min första stund för mig själv på hela dagen! Huset är tomt och jag bara njuter. Har precis käkat en god sallad som mormor gjorde innan dom åkte och sitter nu här med lugn musik och funderar.

Jag har börjat bli dålig igen, har någon slags spänning i huvudet som vägrar ge med sig och dessutom har jag ont i vänstra mandeln, kan knappt svälja utan att det känns som tusen nålar, typiskt. Det ska alltid vara något! Jag har iaf precis tagit en treo och hoppas på förbättring.

Dagens innehåll är hittills endast utbildning och föreläsning. Det har vart så mycket information att ta in idag så min hjärna är helt huller om buller, haha. Denna dagen var obligatorisk för jobbet i sommar och vi fick dessutom betalt, för att göra ingenting, sweet. Det har faktiskt vart ganska intressant också och man har lärt sig en hel del som man inte visste innan. Fast jag kan ju säga att utan brudarna idag så hade dagen gått sjuuuukt mycket segare. Så tack till er :) Vi tog oss en trevlig lunch och snacka på bra om allt möjligt.

Nu ska jag lägga mig och vila lite och njuta av tystnaden, därefter städa rummet och fixa i min garderob (som ser ut som sju svåra år) och kanske till och med skilja mig från lite kläder osv. Skulle verkligen behövas då jag har alldeles för mycket, jag erkänner! Fast det tänker jag aldrig säga till mormor och morfar, haha.

Sandra kommer nog hit ikväll också, på en kopp kaffe och lite bästis-talk, neeeeeed it. Haha!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0