Solsken

Pjuuh, hemma igen! Vilket underbart väder, om man bortser från blåsten då såklart. Jag tog på mig min skinnjacka för att jag trodde att det blåste kallt, men icke sa nicke, den fick jag inte användning för.

Planerna för dagen var egentligen träffa Malin och sedan åka till Kungälv för att hälsa på min morbror. Fast det blev inget utav det då de hade andra planer, haha. Det gjorde dock inget, jag tog istället bussen upp till Trollhättan för att fika med Sara och även lite shopping :) Jag hann med att träffa Rebecka en stund också, mys. Det är alltid lika kul att träffa mina bruttor ju! Det jag shoppa idag var, 2 tunikor från Gina, så sjukt sköna och fina färger. Har redan 4 st i olika färger nu, bra variation man har, haha. Ett skärp också och även lite smycken, hårsaker och en plånbok. Jag är nöjd med mina köp iaf :)

Nu är jag egentligen bara hemma och vänder, det blir en sväng ner till mamma ikväll faktiskt :)

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0