So damn good

Då var man duschad och påklädd. Nu väntar jag bara på att baby ska hämta mig så att jag och Sandra kan handla våran föda och därefter hyra en film. Det orkas inte med så mycket mer idag känner jag!


Gårdagen har jag nog inte nämnt så mycket, men den var bra! Jag mötte upp Sandra i stan för lite shopping, eller en hel del shopping kanske jag ska säga. Det var välbehövligt och en chai-latte blev det, som alltid.


Det som fick följa med hem var, ett par nya skor, jeans, shorts, 3 linnen, en t-shirt, underkläder, ett skärp och ett diadem. Har nog inte glömt något :) Utnyttjade mina presentkort som jag fått, det blev storhandling, har dessutom mer pengar att spendera på presentkorten, nice.


Dessutom så fick jag min födelsedagspresent utav Sandra! Det blev ett hål i tungan :) Tack så mycket vännen min <3

Dock kan jag ju säga att min tunga är svullen som ett monster och just nu önskar jag nog bara att jag aldrig gjort det, haha. Smärta, man kan ju dessutom inte äta så speciellt bra heller. Ni som gjort det vet vad jag snackar om! Well, nu är det gjort och det är väl bara att utstå smärtan :P

Nu åker jag till Sandra så vi kan laga lite nudlar, haha :P Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0