Mycket fint

Dagen har gått så himla fort och jag kan knappt fatta att klockan snart är sju redan.

Dagen började med att åka till Trollhättan iaf! Vi åkte hem till Julia för att måla alla våra lakan till flaket vi ska ha på studenten, vi var inte så många men tur var väl det, haha. Så många viljor på ett och samma ställe brukar aldrig sluta bra, men resultatet är vi nöjda med iaf. Därefter kom Robin och hämtade mig och vi åkte ut till Överby där jag satte mig och gjorde naglar. De blev bra och jag är super glad med tanke på att jag velat ha det länge nu. Sen blev det drive-in på Mc Donald's, mums! Babe, du är bäst och tusen tack för allt.

Nu har jag landat hemma igen och jag har precis druckit mitt efterlängtade kaffe, så gott. Nu vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske bara ta det lugnt?

I morgon blir det skola hela dagen lång, lämna in böker, städa ur skåpet och massa sånt. Därefter ska hela klassen dricka och spela brännboll, så det blir nog nice.

Later!


- Ta vara på det ni har

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0