Midsommar

Helgen har vart galen! Fylld med skratt, återföreningar och alkoholhaltiga drycker :) Precis så som midsommar ska vara. Jag har dock alltid tyckt att midsommar vart en överskattad helg och hade därför inga förväntningar, kan vara därför jag ansåg det vara bra.

Fredagen spenderade vi ute i Ljungskile, mysigt var det och med folk man vill omges av. Det spelades gitarr, sjöngs, käkades god mat och självklart dansade vi till den sortens musik som äldre gillar ;) Men det gick fint ändå.

Lördagen börjades hemma hos Andreas, musik, gitarr, ölspel och allt vad det hör till. Sedan åkte vi ut till Västerlanda och hade inte några större förväntningar på det heller, men det blev super bra och det var trevligt att träffa alla. Efterfesten stog Andreas också för. Kort och gott, en bra midsommar.

Igår var jag helt slut och funderade på att bli nykterist, haha. Så som det har supits alltså, funderar över hur jag verkligen orkat! Vi började dagen med en stor kopp kaffe, en pizza med vännerna och därefter bara chill. Sedan var det grillning ute på Lekvall, så helgen slutades med en god middag och även där härligt sällskap.

Det känns fortfarande som om min kropp är slut! Gick upp vid tolv, fortfarande trött. Det är bara att stå ut och i morgon börjar jag jobba, härligt värre. Lite pengar i kassan sitter aldrig fel. Hoppas bara att jag kommer trivas nu! Jag ångrar lite smått mitt val av jobb, men det är inte mycket att göra åt det nu, det är bara att le och se glad ut.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0