MARIKA blir äldre ;)

Jag tänker börja dagens inlägg med: GRATTIS GRATTIS till underbara Marika, madickeen & maricona :) Haha! Hoppas du får en fantastisk dag, det förtjänar du. Och kom ihåg, du är inte gammal, bara lite äldre ;)


Vädret ser inte lovande ut, dock kan det få regna sönder idag om det tänker vara fint i morgon. Fast jag tror vi kommer få det lika kul ändå, det är okej liksom! Vi bestämde oss till slut för att dra ut till Ljungskile och festa loss med gammla vänner och ha det himla skoj! Var ett tag sedan vi alla drog ihop, så jag tror det kommer bli kanon.

Dagens då, jag kom på att jag har väldigt mycket att göra, väldigt mycket som jag lovat osv. Egentligen har jag ingen motivation för att göra något idag, skulle nog helst av allt velat ligga under täcket och sova bort dagen. Well, det funkar ju inte och jag får prioritera vissa saker och välja bort andra saker, då kommer jag nog hinna!

Dessutom är jag j*vligt irriterad på mormor just nu och det gör inte dagen bättre :@ !


Later lovers!

Kommentarer
Postat av: Maricona

awe <3<3<3<3

2009-06-18 @ 14:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0