Måndag

Åh härliga väder, jag älskar det. Nu har jag precis suttit med familjen ute i solen och käkat middag! Finns det något bättre än när solen skiner i Sverige? Underbart är det.

Jag har dock inte tatt vara på denna härliga värme idag, iaf inte såsom jag borde. Har suttit ute i intervaller, mest när jag har vart röksugen! Har inte känt för att göra något alls idag, tröttheten har tagit över för mig.

Tänkte hoppa in i duschen nu, kanske ta tag i städningen på rummet och sedan ta mig bort till Madicken för en kopp kaffe och skitsnack, det blir trevligt.

Måste även hitta bort till Göta och Sandra för att få hem min kära cykel som stått där ett x antal veckor nu. Det är cykling som gäller varje dag till jobbet, suck. Fast det är bra för min del, blir aldrig någon motion annars.


Later! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0