Jag är tom

Hum, jag sitter här helt i mina egna tankar och kroppen orkar inte göra någonting alls. Jag andas ut, jag har släppt all ångest kring skolan, jag har tagit studenten och vad kommer härnäst? Eh, jag ska ta dagarna som de kommer nu fram tills jag börjar jobba. Det har varit så himla mycket i tankarna så nu när det inte längre är det, känns det fruktansvärt tomt och jag fattar ingenting. Well, jag är lycklig för det, självklart.

Skulle behöva städa mitt rum, så jag tror nog jag gör det nu! Därefter tar jag mig en dusch, lagar lite mat och kanske tittar förbi min fina vän Sandra ikväll.

Later people! :)


Kommentarer
Postat av: snällis

tycker verkligen du ska titta förbi:) ihi

2009-06-08 @ 15:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0