Halsfluss?

Usch och fy, jag har sovit så himla dåligt i natt, jag börjar bli sjuk. Eller ÄR sjuk kanske passar bättre? Tror att jag har halsfluss, kan typ inte svälja, är förkyld och i natt så hade jag nån konstig frossa. Det är bara att hoppas på att det går över snaaaart! Vill inte bli sjuk nu, börjar ju jobba snart och så!

I morgon, om jag inte blir värre, ska jag och baby åka och handla. Inte kläder nu, utan andra bra saker. Berättar mer när det närmar sig! Yeeey :)

Får se om jag orkar göra något idag! Mår som sagt inget bra alls, men jag hoppas det blir bättre. Det är så typiskt att sånt här kommer när man har ledigt, uuuuh.

Jag vill ha sommarvärme nu :)

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0