FYFAN VAD VI ÄR BRA

För vi har tagit studenten, fyfan vad vi är bra :D

- Det är det bästa jag har gjort i hela mitt liv och mitt livs lyckligaste dag hittills. Det går inte att beskriva eller förklara med ord, men en helt fantastisk dag med klassen och dessutom med familjen. Tack för allt allihop.

Skulle man kunna, så hade jag tagit studenten varje år, så himla kul och en sån otrolig känsla.


Lägger in fler bilder när jag fått dom, men här är 2 så länge! :)



"Vi tar livet med en nypa salt, citron och tequila"




Hr3a, föralltid. Kommer aldrig glömma er!


Tack för alla blommor, nallar, trisslotter, alkoholen, pengarna, presentkorten, kläderna, skorna och för att ni kom och var delaktiga. Love you all! <3 Ni är bäst.

I morgon är det balen som gäller :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0