Fredag

Dåligt väder idag IGEN, illa. Det kommer säkert bli kanon väder nu när man börjar jobba, det är typiskt.
Fast å andra sidan är man ju ledig lite här och där och då hoppas jag på solsken.
Det hade vart nice med lite sol i helgen faktiskt, någon som vet hur det kommer bli?

Iaf, idag blir det torp med bror och baby. Vi ska shoppa lite kläder och även lite nödvändigheter.
Jag får aldrig nog av att shoppa faktiskt, skulle nog kunna göra det varje dag, om pengarna hade räckt till iaf :D Snart blir det ändring på prioritering av vad man ska lägga pengarna på, men det är nog bra!

Hm, idag sov jag faktiskt till tolv, inte illa. Dock har jag vaknat fler gånger inatt, vet inte varför, men jag vet att det är svin jobbigt. Jag brukar aldrig vakna på nätterna i vanliga fall ju. Skumt!

Senare ikväll ska jag förmodligen träffa Malin en stund också, det var ett tag sedan nu igen och det finns väl en del att ta igen :) Det blir nog trevligt.

Ne, nu ska jag duscha, käka något och dricka en kopp kaffe. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0