Baby är bäst

Nu sitter jag här, på en Lördag, glasögonen är på och kaffet ryker bredvid mig, mumsigt. Haha det är inte lika töntigt som det låter faktiskt! Well, fick sån himla huvudvärk när jag satte mig vid datorn så jag tänkte att det var lika bra att ta på dom. Nu sitter dom och jag ser ju faktiskt riktigt bra :) Haha.

Well, förmiddagen/eftermiddagen har jag spenderat på Överby tillsammans med baby och Sandra. Himla trevligt faktiskt. Vi tänkte införskaffat oss ett köksbord då vi hittat ett som verkade bra, men när vi väl var där så såg det inte så fint ut ändå, så vi får hitta ett annat en annan dag! Efter det köpte baby skor och jag gick runt och leta klänning till midsommar, höll på att bli galen där ett tag! Till slut hittade jag en, är dock inte jätte nöjd, så jag kanske beställer hem en istället :) Får se! Letade även skor, men då min fot svullnade var det ingen idé riktigt, fick inte på mig något förutom mina egna uttrampade converse, haha.

Tack så mycket baby, för både klänningen och allt annat idag :) Du skämmer bort mig ju! Fast det klagar jag dock inte på, det känns underbart, speciellt när jag vet att det kommer från hjärtat.

Ikväll är det iaf paaaartey som gäller :) Får se vart vi styr någonstans! Det börjas med vin-kväll hos Sandtra så får vi se sedan! :) Nu ska jag nog duscha och börja göra mig i ordning. Later!


Kommentarer
Postat av: Snällis

är inte ja också din baby? (a) hhihihi

2009-06-13 @ 18:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0