19 år

Hej alla underbara :) Lika underbart väder ute idag och livet är bra nu!

Jag fyller 19 år idag också, det ni :) Sikken grej, haha.
Har suttit ute i solen med mormor och morfar och druckit en öl dagen till ära!
Runt 18 tiden kommer alla gäster och jag hoppas på en trevlig kväll :)

Igår låg jga ute och solade, träffade Malin ( mycket trevligt och behövligt, var ett tag sedan nu ), käkade mat och kollade sedan på brors match! Han är så duktig så. Efter det fikade vi med Robins kusin och drog sedan hem till Sandra en snabbis :) Myspys dag verkligen!

Får ju inte glömma, fick ett SUPER fint armband av Malin i present också! :) <3

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig redo för kalas, ha en underbar dag alla!

Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0