When love takes over

Nu har jag precis käkat en bit mat, gott som tusan. Fast jag har en ful vana att tvinga i mig för mycket när det är god mat, då blir det inte riktigt lika gott efter. Sitter här nu med världens illamående av för mycket mat, haha.

Jag har även tatt tummen ur röven och duschat, det var en underbar känsla då jag verkligen kände mig som skunken själv innan. I morgon är det jobb igen, fast det gör inget eftersom jag är ledig hela helgen sedan, det ska bli riktigt skönt faktiskt. Lite paus, 3 hela dagar sitter aldrig fel.

Jag hade verkligen hoppats och önskat att vi skulle få nykeln till lägenheten denna veckan, det hade vart perfekt. Nu går älskling på semester + att jag som sagt är ledig 3 dagar. Vi hade hunnit greja som tusan då ju, men men. Det är bara att vänta, det är ju faktiskt bara lite mer än en vecka kvar nu, yeey.




So damn beautiful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0