Vuxenpoäng

Goddagens :) Nu sitter jag hemma hos min bror, höhö. Vi har precis käkat lite mat och packat ner våra sista saker som var Robin's, så nu är det snart klart. Jag borde väl egentligen packa ner mina saker också, fast har inte haft orken till det. Tar nog det på onsdag då jag är ledig.

Idag har vi vart på besök i Trollhättan, handlat massor av gardiner och kollat ut ett matbord som vi ska ha. Fast det får vi vänta med att köpa tills på Måndag, för då kommer det in. Nu har vi ALLT, känns fruktansvärt bra. Dock var det inge kul att handla gardiner, fy satan vad dyrt. Sammanlagt blev allt över 1000 kr, helt ofattbart ju. Iofs tog vi de vi verkligen ville ha iatället för att kolla pris, men ändå. Det är dyrt att införskaffa sig vuxenpoäng, blää.

Well, skit samma :) Jag är lycklig! Älsklingen är bäst, utan tvekan.

Ett guld hjärta till mina töser vill jag ge också, ni är bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0