Världens segaste

Världens sömntuta är vad jag är. Idag gick jag inte upp ur sängen förrän klockan blev ett, var iofs vaken lite hit och dit under mrogonen, men inte så att jag orkade ta migg upp eller ens röra mig för den delen. Har haft någon konstig huvudvärk nu i 2 dagar, den vägrar ge sig, trots att jag nu har tagit 2 st ibumetin.

Det är min lediga dag idag, skönt. Jag har inte gjort något alls, utan bara försöka ta vara på min "egen-tid" som jag fått ha idag, dock är det inte det lättaste när man inte mår helt 100 %. Jag skulle verkligen behöva börja packa ner alla saker så smått, börja gå igenom vad som ska flyttas med, vad som ska slängas och vad som ska stanna kvar hos mormor&morfar. Jag känner bara inte att jag har orken för det idag, men i helgen är jag ledig så det får väl bli att jag börjar med det då.

Nu ska jag nog ta mig en kopp kaffe och en cigg, later babes!

P.s Jag saknar älsklingens armar omkring mig nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0