090716

Kort dag och det var nog tur det för jag var inte alls på jobb-humör idag. Lika trött som alltid och jag funderar fan starkt på att gå och kolla alla mina värden osv, för såhär har det inte vart innan. Iaf, nu är jag hemma och jag dricker min energi dricka som vanligt och bloggar lite. Dessutom snokar jag runt, det är alltid kul.

Ska snart hoppa in i duschen också, för runt 14:00 kommer Sandra & Sophia och hämtar mig, vi ska ju till Siba som ni vet. Därefter blir det Strandgatan med Beckis och möjligtvis några fler! (?) vi får se på det. Jag hoppas ju att Sandra & Sophia följer med en sväng.

Slutsats av dagen: Fullfart

Well, nu ska jag duscha osv. Hörs ikväll efter att jag kommit hem. Puss babes!




Dagens need
Bjuder på den extremt slitna bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0