Tillsammans, vi två

Åh vad skönt det är att jobba så lite timmar som jag gjort idag, samtidigt som man gör de tidigt på morgonen också, för nu har man ju hela dagen verkligen. Slutade tolv och efter det har jag inte gjort så himla mycket. Sorterat i lite papper åt älsklingen och sedan bara suttit med datorn i knät. Självklart drukit kaffe också :) Jag funderade även på att vila lite eftersom jag känner mig lite yr emellanåt, kanske ska göra det nu.

Vad man gör med datorn i knät såhär många timmar undrar ni säkert, men det kan jag inte berätta eftersom det är överraskningar till mina 3 favoriter, 3 snart kommande födelsedagar. Jag knåpar och knepar, vi får se om det blir något bra utav detta.

Ikväll kommer mamma och dom hit och ska grilla med oss! Det ska bli trevligt, har inte träffat dom på evigheter nu känns det som, inte på hela sommarn tror jag (?!), illa. Så ska jag också träffa Malinbabe idag, det är på tiden. Får se om vi hinner med åbyrundan som vi bestämde igår eller om vi nöjer oss med en kaffe och lite skitsnack.

Nu ska jag nog vila lite och hoppas på att jag blir piggare, återkommer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0