Sunshine

Ojoj, förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen! Såg att det är över en vecka sedan det hände något här. Well, jag kan ursäkta mig med att jag har jobbat och dessutom njutit till fullo av denna underbara värme som är.

Jobbet då, det går faktiskt helt okej och jag trvis bra. Dessutom börjar jag komma in i det mer och mer, självklart kommer det dröja innan jag kan allt och klarar mig själv, men det är inte så konstigt. Jag är nöjd över min insats hittills och jag tror bara det kommer bli bättre! Sweet.

Sedan denna underbara värme, jag älskar det verkligen. Det finns inget bättre och helst av allt hade jag velat ligga ute vid havet och sola och bada hela tiden. Dock går det inte pga jobbet. Det har iag blivit en del solande och badande med vänner och min fina pojkvän, så jag är nöjd.

Idag är jag ledig och har bara njutit av det till fullo, helt underbart. Senare idag när min prins är hemma från jobbet så ska vi åka till Trollhättan och inhandla matbord och även en bikini till mig (om det finns ngn fin, det är sjukt utplockat).

Jag har märkt att mitt "ha"- och shoppingberoende bara blir större och större, INTE bra! Haha. Beställde hem lite saker igår också, dessutom är mina andra skor påväg nu, dedär svarta pumpsen jag visade för ett tag sedan, längtar. Jag måste sluta handla saker nu! Pronto.

Later :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0