Stress&massa nytt

God kväll kan man ju säga nu. Gissa om jag är trött, såhär aktiv har jag nog inte vart på flera år, iaf inte på en och samma dag, haha. Upp och hoppa runt halv tio tiden (okej jag erkänner, älskling fick rycka upp mig) för nycklar och allt sånt där tjafs, sedan var det fram och tillbaka och hit och dit mellan GEKÅ och lägenheten.
Vid två tiden åkte vi upp till trollhättan för att handla, bl.a matbort och lite annat som vi behövde, (hemligt). Väl hemma efter allt springandes i affärer var det att käka en bit mat för att 5 min senare färga mormors hår.
Pjuuuh, där trodde jag att jag var klar för kvällen, men icke sa nicke. Malin smsade och frågade om jag ville träffas en stund och det är ju klart jag ville det, så var där i 2 timmar eller ngt sånt, alltid lika nice :) För att sedan åka till Berg för några cider och lite trevligt sällskap.

Haha, tror ni jag haft fullt upp idag eller? Nu är jag helt slut och jag ska jobba långt pass i morgon också, segt som fan.

Ska krypa under täcket nu, tillsammas med min babe som sover redan! Myspys på det.



Ditt leende räddar min dag!

Massa kärlek till mina nära och kära som lyser upp dagarna för mig, love.


P.s Sluta ta mig förgivet, en vacker dag kanske jag inte finns där mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0