Solandes igenom livet

Då sitter man här vid datorn igen, inget liv, haha. Fast egentligen finns det nog tusen saker som jag skulle kunna göra istället för att sitta här, men jag orkar helt enkelt inte och det är ju inte direkt ovanligt heller.

Well, jag har iaf jobbat idag, kort dag igen, skönt det vill jag lova. Därefter satt jag med Malin på hennes rast och sedan solade jag 30 min, nice är det. Sedan kom mormor och hämtade mig, eftersom vi skulle till blom-affären och välja ut lite krukor och sånt där snyggt till lägenheten. Speciellt nu innan dom öppnar affären igen, annars tar ju sakerna slut, haha. Hittade faktiskt en hel del som jag tror kommer bli sjukt snyggt och dessutom passa bra ihop med inredningen. jag längtar jätte mycket hela tiden, men det är snart. Tiden går sjukt fort! Snart är det nog dags att börja titta på tapeter osv också :)

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sedan duscha! Later babes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0