Sängen lockar

Äntligen hemma igen! Det blev en lång dag iaf, först sola, sedan jobbet i lite mer än 5 timmar och därefter visade det sig att jag & älskling skulle hem till hans kusin och käka lite hämt-mat. Gott och trevligt var det iaf och det är väl huvudsaken, tror jag. Nu är jag bra trött också, ska faktiskt lägga mig under täcket med älskling nu.

Btw, saaaaandy lever du? Härmed efterlyser jag dig :D



Hör av er om ni sett eller träffat henne inom 24 timmar, hahaha.

I morgon är det jobb från 07:00-12:00, kort dag i morgon också alltså, skönt det. Därefter ska jag till siba med brudsen och sedan stanna kvar i Trollhättan för en cider eller två på Strandgatan med mina underbara tjejer där uppe. Det kommer bli en lååång dag, men mycket trevlig :)

Hörs i morgon, god natt babes!


Kommentarer
Postat av: Marika

Att det alltid skall vara sånt jävla meck att få tag i henne!? :O

Hoppas fan hon lever nu...



hahah:P

2009-07-16 @ 10:23:41
URL: http://madickeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0