Rensning

En god natts sömn blev det även i natt, alltid med älsklingen bredvid. Dock väldigt tomt när han beger sig till jobbet redan vid sex-tiden, buhu. Fast det finns en positiv sak med det och det är att jag som ÄLSKAR att bre ut mig i sängen kan ligga kors och tvärs, (fast det kanske jag gör när han sover bredvid också, haha), annars finns det bara nakdelar. Fast idag påbörjar han sin semester på 4 veckor, det ska bli underbart. Inte riktigt lika underbart att jag jobbar, men ändå.

Jag har faktiskt ätit frukost idag, duktigt av mig, 2 grova smörgåsar och lite kaffe. Det är kanon! Nu sitter jag här och funderar på vad man ska hitta på idag. Jag funderar på att börja gå igenom mina saker, börjar packa ner osv. Fast om jag ska vara riktigt ärlig, så orkar jag inte det just nu. (Skräll va?)

Just som jag sitter och kollar runt i rummet så inser jag att det faktiskt inte är så jätte mycket att packa ner ändå, fast sedan slår mig tanken att jag måste upp på vinden och kolla igenom allt som jag bara slängt upp där för att bli av med det, typiskt mig. Sedan har jag ju min jävla garderob också, denna gången ska jag verkligen slänga och göra mig av med sånt jag ALDRIG använder, jag har lite svårt för att skiljas från mina saker i vanliga fall, men nu måste jag.

Uuh, jag saknar dessutom min baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0