Regnigt

Först och främst tänker jag bjuda er på en bild eftersom jag är så generös idag! Mohaha :)



Pissigt väder idag igen och jag är hemma efter en arbetsdag. det har gått sjukt bra att jobba idag och dessutom har tiden runnit på som tusan. Kan ju iofs bero på super goa arbetskamrater idag.

Iaf, jag har inte tänkt att göra speciellt mycket idag, ovanligt va? Haha. Ska iaf ställa mig och laga mat om en stund, så det är klart när Robin kommer och därefter ska han iväg och jobba igen och jag blir själv. Det kan vara skönt det också!

Igår drog jag bort till Sandra en sväng också, alltid lika trevligt och Sophia var där också :) Mina gulliga tjejer.

Nu ska jag nog ta en power-nap, lyssna på ösregent och drömma mig bort! Later babes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0