Ny design

Jag skriver med glädje igen när jag inser att min design är förnyad. Det är kul med lite förändringar ibland, vad tycker ni? Det är självfallet Malin som hjälpt mig och det tackar vi för <3

Jag har jobbat hela helgen lång och jag är helt dööööd nu kan jag lova. Man brukar aldrig behöva jobba Måndag efter att man jobbat helg, men då jag går rader för flera olika så blir det så. Idag efter jobbet bestämde jag och Malin oss för att traska hem till henne i spöregnet och ta oss en kopp kaffe och lite mat, tack för det gumman. Alltid lika trevligt.

När älskling sedan kom och hämtade mig var jag så trött så jag valde att vila i "30" min. Haha, det blev till 2 timmar, fast jag behövde det nog. I morgon är jag ledig iaf, det ska bli otroligt skönt. Jag ska slappa som tusan och runt fyra tiden åker vi till IKEA, det ska bli mys.

Nu blir det mat, dusch och sedan bort till min kompanjon i Göta :) Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0