My life is great

Nu är jag åter hemma igen, skönt det. Först gick jag hem till bror min och blev bjuden på lite mat, mumsigt värre. Det var nog han som skulle blivit kock och inte jag, haha. Sedan åkte jag och älsklingen till ica för att inhandla lite varor och en liten present till Sandra eftersom att hon blir 19 år i morgon! Hennes större prsent kommer tyvärr först nästa vecka för jag var lite sen med att komponera ihop det (kan inte skriva så mycket mer, hon läser ju) så jag slängde ihop en liten "goodie-bag" så länge, med sånt jag vet att hon tycker om! Iaf, åkte dit och lämnade den och tog en cigg (okej kanske två) och nu är jag hemma.

Efter att älsklingen har duschat ska vi nog kolla på en film och mysa lite! <3



Facelook of tonight


Kommentarer
Postat av: Anonym

eller kanske 5st?:)

2009-07-29 @ 22:53:55
URL: http://sandraelenor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0