Mitt sätt

Ikea-vistelsen var kanon bra och vi fick med oss allt hem som vi behövde. De resterande grejerna köper vi när vi flyttat in, åh vad jag längtar nu. Det kommer bli så himla bra.

Efter Göteborg åkte jag hem till Sandrahjärtat en stund, kände att hon behövde det och dessutom behövde jag det också, min drog, haha. Det blev dock bara en snabb visit eftersom vi behövde åka hem och lasta ut alla saker och så vidare. Efter vi gjort det drog jag hem till Malinbabe på en kvällsvisit med cigg och skitsnack! Välbehövligt och mycket trevligt, så mycket vuxenpoäng på oss just nu också, haha. Dessutom, missa inte hennes dans-pass som hon kommer börja hålla på gymmet.

I morgon är det jobb igen, ända fram till Lördag! Då är det fallens och massa med suuuuup med töserna mina. Kommer bli kanon :)

Nu ligger jag och babe i sängen och ska nana! Han är sexi sexi, så att säga.

Puss & godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0