Lyckan är gjord

Lyckan är gjord, jag kunde nog inte vart med glad just nu. Vi får våran lägenhet i morgon :) Det känns så himla underbart, nu kan vi börja greja och fixa och hålla på. Synd att jag inte orkat packa mina saker bara, haha. Fast det ska jag ta tag i när jag kommer hem från jobbet ikväll. Iaf ta det värsta, småsaker kan man ju hämta i efterhand, lite då och då. Det viktigaste är ju ändå sängen och tv:n. Åååh, lyckliga jag just nu.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan bege mig till jobbet, 16:00-21:15 är det som gäller idag. Tråkigt att jag missar utgången med tjejerna idag, fast jag har ju iaf hunnit med att träffa min lilla partysessa för ett grattis idag och det är ändå det viktigaste :)<3

Well, later folks :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0