Lost

Goddagens. Har sovit ganska dåligt inatt och det beror förmodligen på alla tankar som snurrar runt i huvudet på mig. Jag skulle bara vilja fixa allting, lösa allt åt alla. Jag vet att jag inte kan göra något mer än att finnas till hands, men det är svårt att bara sitta och titta på när saker och ting förstörs, fan.

Iaf, idag ska jag jobba 16-21:15, det är chill. Dryga 5 timmar, de timmarna som oftast brukar gå väldigt fort. Funderar även på att sola innan eller efter jobbet, får se hur jag gör. Kanske ska vänta och ta det i morgon istället, hum.

Igår blev det som sagt bara en mysdag med älskling. Åkte förbi Sandra en stund på förmiddagen och sedan hälsade jag på Malin en sväng på kvällen, men annars var det bara mys. Det behövdes nog, jag tror vi behövde det.

Nu ska jag duscha och börja göra mig klar för jobbet, äta lite mat osv. Hörs sen eller i morgon mina vänner, puss.




Jag älskar dig av hela mitt hjärta, finns här <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0