Jobbet kallar

Nu har jag tillbringar hela min eftermiddag vid datorn med mitt älskade kaffe, woohoo.
Det är dags att duscha för att sedan bege sig till jobbet och sola och därefter jobba 5 timmar. Det ska nog gå bra! Jag längtar redan till ikväll, då man är hemma igen, haha. Ne nu ska jag inte vara så negativ :)

Älskling kommer och hämtar mig om 30 min, så jag får nog snabba på lite nu, förövrigt myser jag runt i hans mjukisbyxor idag, sweeet. Later babes!




Bjuder er på en egobild innan jag drar, dregla inte för mycket nu Sandra ;) Mohaha.

Kommentarer
Postat av: Snällis

såg bilden allra först, och läste sedan.. så ja hann dregla lite... men ja lovar, bara LITE!

2009-07-15 @ 16:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0