Jobb, jobb & jobb

Hello! Jag har vart vaken ett bra tag faktiskt, tro det eller ej. De ringde från posten och sa att soffan var påväg runt nio. Vid halv elva ringde det och då var den här, tror ni jag blev glad eller? Jodu, den är riktigt snygg.

Så jag har faktiskt hunnit med ganska mycket idag, käkat frukost (för en gångs skull), gjort kaffe, duschat, bytt om och givetvis hunnit sitta en del vid datorn, perfekt morgon innan jobbet. För nu runt två börjar jag, suck. Ska jobba hela helgen lång verkligen, inga roliga tider heller, men så är det. Verkligeheten kommer ikapp förr eller senare.

Ne, nu måste jag borsta tänderna och packa väskan, älskling kommer och hämtar mig om 10 min.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0