I've found him

Gårdagens visit på Ikea blev så himla bra. Dock var vi så himla stressade och hade endast 2 timmar på oss, ni vet att det inte räcker för en runda där? Seeegt. Vi fick iaf med oss massa grejer hem och jag är nöjd med det som fan. Mina ideér bara spirar hela tiden och nu har jag börjat notera lite grann, så att jag inte glömmer av. Troligtvis så åker vi igen på Tisdag i nästa vecka, då är jag ledig nästa gång. Då kommer vi att handla resten av grejerna som fattas, så har vi allt sedan.

Ska beställa vårt köksbord idag också, som vi tittat ut och funderat på. Vi har inte hittat något bättre och nu känner vi verkligen för det. Soffan som vi köpt kommer nog hem i morgon eller början på nästa vecka också, ska bli nice. Jag längtar verkligen sjukt mycket tills vi kan börja inreda osv, det är min grej.

Well, det kommer nog bli ganska mycket snack om lägenheten nu ett tag framöver, men det är för att jag är så exited ju.

Idag är min lediga dag också, så himla skönt. Låg och sov till halv ett ungefär, det behövdes nog. Planerna för idag är bara slappa och sedan ikväll så ska jag bort till Malin och jimmy och hälsa på, det blir trevligt. Måste ju se hur dom fått det i sin lya nu :)

Later! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0