ikea

Urk, så känner jag mig idag. Är helt trött och sliten, känner mig inte på humör för något och jag börjar seriöst fundera på om det är något fel på mig. Jag är trött JÄMT.

Iaf, gick upp runt halv tolv idag, inte illa ändå. Om man ser till att jag är ledig och hade kunnat sova hur länge jag velat. Fast det hade nog blivit längre om mormor inte kommit in och väckt mig, morr. Jag har iofs inte hunnit göra så mycket mer än äta frukost, plocka undan lite på mitt otroligt skabbiga rum och druckit mitt kaffe. Jag får nog hoppa in i duschen snart tror jag, ska ju åka till ikea med älsk idag. Dessutom tror jag nog att jag blir piggare av en dusch och lite fräscha kläder på mig. Det återstår att se.

Igår kväll drog jag hem till Sandybaby, det blev en intressant vistelse då hon både färga och klippte håret. Malin fick äran att klippa hennes lugg och jag är väldigt intresserad av resultatet :) Drog lite innan det var klart, men det såg mycket bra ut så långt iaf.



Later babes!

Kommentarer
Postat av: Snällis

Gud vad jag älskar dig, tanken av att åka i höst är bara jobbig när det kommer till att lämna dig, men som vi sagt innan, vi har något speciellt, och tror att vi alltid kommer ha våran vänskap:)

2009-07-15 @ 14:15:22
Postat av: Alexandra

Gumman då, jag tycker också det känns jätte jobbigt ska du veta! du är ju min trygghet, min bästa vän. Men som sagt, vi kommer alltid ha varandra, denna vänskapen förstörs inte för det, finns här alltid ju. Du behöver detta och jag vet att vi tar upp där vi slutar! :) Jag älskar dig med vännen min!

2009-07-15 @ 14:26:09
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0