Helgens bravader (?!)

Mhm, nu har man slagit sig till ro för kvällen, skönt det får jag säga. Har blivit himla dålig uppdatering i helgen också, sry för det. Jag kan iofs inte skylla på att det vart fullt upp, för det har det inte vart, stundtals bara. I Fredags blev det oplanerat party hos Sandy baby, tillsammans med mina goa brudar, himla trevligt vart det iaf.

Lördagen spenderades mest i sängen, när jag sedan fick tummen ur röven att duscha osv så åkte vi och käka, sedan åkte jag en sväng bort till Sandra och tog en cigg. Därefter blev det till att hyra film med älsklingen och sedan somna gott i sängen. Jag var himla trött, la oss till ro redan runt nio tiden.

Så till idag, jag har massor med myror i benen i morse och även under dagen. Först blev det slapp i sängen och sedan hem till Sandra igen, ni kanske tycker att jag är hos henne ofta och så är det också, det är för att jag älskar henne och vi behöver varann, hihi ;) vi blev hungriga under tiden och bestämde oss för kina mat och minigolf, men så blev vi alldeles för mätta efter maten så vi sket i minigolfen. Jag och babe åkte hem till hans lägenheten och tog alla de sakerna som vi ska ha till våran nya och nu ligger vi här och myser.

I morogn ska jag jobba igen också, till halv två så det är rätt lugnt. Fast det har faktiskt vart frukstansvärt gött med 3 dagars ledigt nu under helgen. I morgon åker vi till jysk också, för att handla vårat fina matbord som vi tittat in! Nice :)

Eeeeh, nu har jag skrivit alldeles för mycket för idag. God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0