Håret är ras

På tal om ingenting så behöver/vill jag verkligen klippa mig och även slänga i lite färg i håret. Funderar på om jag ska ta och beställa en tid till det i morgon. Dessutom ligger funderingarna på ganska kort och väldigt mycket uppklippt, tror att det kommer bli nice. Färgen får bli en överraskning när det väl är gjort, hoppas inte att det dröjer allt för länge bara! :) Fast å andra sidan kan man ju inte göra allt på en och samma gång heller, nu måste alla pengar gå till lägenheten och mat för resten av månaden, segt är det! Fast så himla värt.



Är verkligen så himla trött på denna extremt fula och tråkiga knuten som blir i håret varje dag. För ska man fixa till håret lite så tar det ju en timme + planering. Vem orkar? Inte jag iaf, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0