God natt

Det har vart en lååång dag idag. Jobbat i lite över nio timmar, det gick visserligen väldigt bra. Tiden gick fort idag kändes det som och det är alltid ett stort plus. Därefter gick jag hem, tro det eller ej. Det var väldigt skönt att få sig en promenad idag, även om fötterna är helt döda efter dagens arbete. Älsklingen kom och mötte mig också, det gjorde saken mycket lättare.

När vi kom hem satte vi oss ute lite, skönt när det är sådär ljumet i luften. Mina kära tjejer dricker idag, allihopa också. Surt att man inte kan vara med, ska ju jobba i morgon också. Dock bara i 5 timmar och det ska bli skönt, därefter är det hem och göra sig i ordning för att sedan bege sig hem till Sandra för att börja suuuupa. Så tidigt som möjligt. Jag har ju hållt mig nykter i 3 helger nu också, pga jobbet.

I morgon kommer förmodligen ALLA vi tjejer vara samlade också, det ska bli så himla roligt verkligen! Fallens, here we come, haha.

Morgondagen: Förväntansfull

Nu ska jag lägga mig bredvid baby och sova! Natti natti.



Detta kommer bli ballt :)

Kommentarer
Postat av: Marika

Detta kommer bli bäst my love! <3

2009-07-18 @ 12:26:05
URL: http://madickeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0