Fairytale

Hemma i sängen igen, med datorn i knät. Eller ah, jag har faktiskt vart hemma ett tag nu. Siba var trevligt och vi alla fann vad vi sökte och fort gick det också. Det är inte ofta jag hittar något som faller mig i smaken så med en gång, men idag så, happy face på det. Därefter var det donken och sedan hem till Sandra för lite mys. Båda var dock väldigt trötta och sega, men sällkskapet är alltid nice.

Efter att älsklingen kommit och hämtat mig så har vi bara degat i sängen. Nu åkte han iväg, han skulle köra några people till Trollhättan, så han kommer väl en om stund.

Vi tog med oss massa gammla skolkataloger att bläddra i sedan, det blir nog massa med skratt och mys <3 Lite nostalgi över det hela.

Just det ja, jag köpte även med mig en väska, en tröja, trosor och nytt solpuder. Väldigt nöjd är jag :) Och såklart klänningen! Kommer bli riktigt nice. Nu längtar jag till helgen och i morgon ska alkoholen inhandlas också.
Slutsats: Perfektion




Detta är det ultimata..

Puss babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0