Du är ljuset

Dagen slutade väldigt bra får jag lov att säga. Jag har haft en sån där riktig "tråkig-måkasst-alexandradag" idag och jag vet inte ens varför. Det kanske är vädret eller så är det helt enkelt så att man får lov att ha sådana dagar ibland? Jag tror på det sistnämnda. Dock kan jag erkänna att jag vart inne i en "dålig" period, haft humörsvängning alban, vart trött, lätt irriterad och allmänt tråkig. Jag antar att det bara är mänskligt, men ibland förstår jag inte hur människor i min omgivning ens vill omge sig av mig när jag är sådan. Speciellt mormor, morfar, Andres och Robin, det är nog dom som får ta skiten när det är som värst. Fast jag tror nog att alla 4 vet hur de ska handskas med mig när jag är sån och det mesta brukar gå över ganska fort. Jag får helt enkelt "peppa" upp mig själv lite grann, se allt det ljusa och posivitiva som jag faktiskt har i mitt liv och som jag är så fruktansvärt stolt och glad över.

Min familj, som alltid finns till hands.
Älsklingen, som får mig att se ljuset och ger mig hopp varje dag.
Vännerna, som är guld värda för mig.

Vad mer kan man önska sig? Jag har det väldigt bra och det är jag glad för. Det finns massa människor som inte har det fullt lika bra, så jag tror ändå att man i slutet av dagen kan somna med ett leende på läpparna och må bra.

Sådärja, nu känns det lättare! Kvällens lilla utflykt blev en sväng till Torp i all hasst innan de stängde, allt detta stressande endast för att min underbara pojkvän ville ge mig ett par jätte fina jeans som jag tittat på länge men inte köpt. Dessutom blev det även en tröja och en body. Det finns INGEN som min Robin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0