Det går bra nu

Oh lord, det är alldeles för mycket för mig nu i dessa dagar. Man skulle ju kunna säga att jag är alldeles för bortskämd, för såhär mycket jobb har jag då aldrig stött på, haha. Fast det är bra och det är dessutom väldigt välbehövligt nu. Pengar rullar in som de ska, mohaha.

Ja vad kan man delge er då? Well, det händer ganska mycket nu faktiskt. Jag och babe får ju vår lägenhet den 1:a Augusti, så det är mycket som ska fixas innan dess och vi har redan börjat. Jobbar jag inte så är jag engagerad i det. Vi har beställt världens snyggaste soffa nu också, kommer bli såå snyggt. Jag LÄNGTAR.

Är ganska nyss hemkommen från jobbet också, kort dag idag. 5 timmar bara och det är skönt som tusan, dessutom gick det fort. Jag trivs iaf mycket bra på mitt jobb.

Idag är det ikea som står på schemat, vi ska inhandla så mycket vi bara kan idag, så att det bara är att sätta igång med inredningen så fort vi får våran fina lya. Vi jobbar ju så mycket och olika hela tiden, så vi får passa på när tiden ges.

Har träffat mina kära goa vänner en del sista tiden också, det behövs alltid <3 Ni lyser upp min vardag tjejer.

Ne, nu kallar duschen tror jag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0