Dagen

Nu är jag äntligen hemma i min säng, åh så skön den är när man är helt slut i kroppen. Ska alldeles strax lägga mig under täcket och mysa med min prins, men först uppdatera lite. Dagens innehåll är ganska bra ändå, först lunch med brudarna på ben's eftersom Sandra fyllt år, sedan hem och packa ner lite småsaker, sedan jobbet för 5 timmars arbete (helt okej) och därefter direkt till Kungälv för att hämta vårt nya fina soffabord som kommit levererat till min morbror. Underbart :) Vi tog givetvis Mc Donald's påvägen hem, gott var det. Mindre kul att vänta på sin mat i hundra år, inkompetenta (stavning?!) anställda finns det på vissa ställen.

Iaf, är hur trött som helst nu och jag kommer troligtvis kunna somna hur gott som helst i natt. Dock är jag lite små avis på mina brudar som är på Lipz och skakar rumpa just nu, hade gärna vart med dom, men det går fler tåg. Måste spara mina små slantar och dessutom har jag ju jobbar och det hade bara blivit stressigt. Hoppas dom har kul iaf :)

Imorgon är jag ledig och det är en fullspekad dag med både flytt och handling på schemat. Det kommer bli skoj! Får hoppas på att lägenheten är i gott skick så att vi kan flytta in med en gång bara, det lär vi märka. Annars blir det tapetsering och lite sånt där innan vi kan bosätta oss, men men.

Shit vad jag babblar på nu, god natt <3



Jag måste för övrigt börja ha med mig min kamera lite mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0