Carpe diem

Min kära vänner, jag kan ärligt säga att jag inte vet riktigt vad som händer med mig. Jag är trött konstant. Det spelar ingen roll om jag sover 4, 8 eller 10 timmar, konstigt det där. Kroppen är förmodligen inte van vid att jobba. Välkommen till vuxenlivet Alexandra!

Well, idag är det jobb igen, men börjar 16:00 så det är lugnt. Väldigt skönt med bara 5 timmar idag också, det behövs. Ska sola innan jobbet också, har börjat komma in i det nu, så det inte bara blir som vanligt när det kommer till mig, att man solar en gång och skiter i det sedan. Nej, nu ska det bli färg på kroppen! Har redan hunnit med 4 solningar.




Här är man ganska brun, Beckis & Jag i Thailand -08.


På tal om Beckis, hon fyllde år för nån vecka sedan, jag jobbade då och har inte riktigt hunnit med att åka upp. Har haft alldeles för mycket jobb det sista! Så i morgon efter jobbet och siba trippen så ska jag hälsa på min tjej, säga grattis och ge hennes present. Det ska bli nice :)

Siba skrev jag, ah i morgon efter jobbet åker jag, Sandra och Sophia upp till Trollhättan för lite shopping. Ska köpa en klänning till Lördag, det blir kul. Har ju mina nya klack-nit-skor som jag fått av älsklingen, samt mitt nit skärp som jag ska ha på mig. Så egentligen spelar klänningen inte så stor roll, det kommer bli snyggt ändå! Haha.

Later babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0