3bomben

Ååh, detta vädret är verkligen ingen hitt dirket. Jag blir så trött och hängig, orkar inte direkt göra något och funderar mest på om jag ska lägga mig och sova var 5:e minnut, men svaret till mig själv blir alltid: Nej det är ingen idé, då kommer jag inte somna inatt. Haha orka diskutera saker med sig själv, sån är jag.

Sitter iaf och dricker mitt dagliga kaffe och det smakar precis lika gott som vanligt också, mums på det iaf. Lyssnar också på Melissa Horn, vad passar bättre i detta väder? Man gör sig mer depp samtidigt som man känner lyckan genom regn, melissa och kaffe. Jag är störd, jag erkänner.

Jag har iaf jobbat idag, 07-13:30. Inte så farligt alls faktiskt, dock är jag ju trött, men säg mig när jag inte är det då, det blir lättare! Iaf, jobbet då, kan ju säga att morgonen startade i kaos, det kändes att man vart ledig 3 dagar, helt snurrig och bortkommen, tappade saker och var allmänt flum, fast antar att man inte kan vara på topp alltid ;) haha.





Upp&ner, kors&tvärs - Jag bjuder på den, för exakt så känner jag mig idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0