well well

Det blev ingen praktik idag, jag tror att är man inställd på en sak så blir det lätt så. Men i morgon SKA jag dit verkligen, jag måste. Det som jag missat nu kommer jag ju få ta igen på lovet ändå, så det är ju lagom kul, fast lika bra så jag får bra omdöme. Idag har jag träffat Malin, vi möttes och gick sedan hem till mormor och morfar, tog en kopp kaffe och satt och tjöta lite, det behövdes verkligen känner jag. Sedan trodde jag ju att jag skulle få vika all tvätt jag tvättade igår, men till min förvåning och stora lycka så hade mormor redan vikt all tvätt och lagt i den stora ikea-påsen till mig, så jävla go är hon, tack mormor <3 Jag orkade inte tvätta sängkläderna igår så jag lät dom ligga där för jag tänkte jag skulle gjort det idag istället, men så hade hon redan tvättat dom också, det är helt sjukt snällt och jag är så tacksam.

Nu kom jag precis tillbaka hem iaf och det har vart lika trevligt hemma som vanligt. Käkade god mat och snackade lite. Men morfar skulle iväg så jag passade på att åka med honom. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, men det löser sig väl. Känner iaf inte för att göra något speciellt. Kanske bara sätter på en film och drömmer mig bort lite, skulle nog behöva det.

Hörs sen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0