vill men kan inte

Vill verkligen sova men det går inte, har försökt nu i över 1 timme. Vänder och vrir på mig bara, det är lite irriterande faktiskt. Men Sandra blev glad iaf, då hon fick en telefon-rök-kompis :) Imorgon är det skola som gäller, sen hem och städa, fixa byrån och lägga in alla kläder och efter det blir det att kolla på Let's dance hemma hos mormor och morfar tillsammans med Malin&Sandra, det kommer bli mys.

Tror att jag börjar bli sjuk på köpet också, hoppas verkligen inte det. Har haft ont i vänstra mandeln nu 2 dagar, kanske borde kolla upp vad som är fel, om det är något fel. Inget kul om jag ska bli sjuk nu precis innan helgen.
 
Praktik väntar på Måndag och fyra veckor framöver, får se vart jag hamnar. Får troligtvis reda på det i morgon då min lärare inte fått tag på personalen på O'learys. Men jag hoppas verkligen det blir där nu, ser fram emot det faktiskt. Ska ju få jobba ihop med Rebecka då också, så det kommer bli skit kul. Håller tummarna och det får ni med göra :)



everything i need is right here

Kommentarer
Postat av: Snällis

mys imorn :) och kul i helgen!

2009-01-16 @ 02:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0