vi behöver varandra

Finns det något värre än människor som försöker tala om för en vad man ska och inte ska göra? Det är något som retar mig till tusen, folk som försöker få dig på andra tankar, folk som hela tiden ska lägga sig. Som om man inte visste vad som är bäst själv, man känner ju själv vad man vill och inte, blir så less. Sköt ditt eget liv så tar jag hand om mitt eget själv, jag lovar. Skitsnacket, det ska vi inte ens tala om tror jag. Enligt min teori så handlar det om avundsjuka, att vilja vara något man inte är och hittar en person som är så, så ska man genast försöka trycka ner på den. Framgång föder avundsjuka, det är verkligen så. För varför skulle folk annars hålla på? Lite för ointressant liv kanske, gör saker för dig själv och kämpa med det som du inte är nöjd med istället för att trycka ner på andra. Så fick jag det sagt också.


Btw, Sandra är hemma nu och det känns verkligen underbart att ha henne hemma i Sverige igen, nära och bra. Känner att Panama är lite för långt bort för min smak. Kom hem från henne för bara en liten stund sedan, det blev en hel del "taigentid" och det behövdes, pratade om allt som vart och hur hon haft det osv.


Nu ska jag kolla lite på oth och sedan sova.


all you need is right here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0