om inlägget

Okej för att klargöra lite saker här som folk verkar ha missuppfattat, ("Niklas"), så menar jag inte just mig. Har aldrig påstått att folk är avundsjuka på mig över huvudtaget, jag menar i allmänhet när det gäller alla. Skrev det i "jag" form för att inte peka ut folk, så har jag fått sagt det också. Orka sådana kommentarer, vad jag gör och vem jag dejtar har ingen med att göra och vad ni tycker och känner gentemot honom kan ni hålla för er själva. Behöver inte era åsikter i mitt liv. Skolkar? Du känner mig och är jätte delaktig i mitt liv så du vet att jag skolkar "hela" tiden eller? Haha. .

Det är så konstigt hur folk verkar veta så mycket samtidigt som de inte vet ett skit annat än det som snackas omkring. Att jag aldrig har haft en framgång gör inte mig till mindre värdig person för det och att du som la en så fin kommentar inte kan läsa det utan att genast ha taggarna utåt är ju bara bevis på något, tog du kanske åt dig?



Om inlägget "vi behöver varandra"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0