this day

Ojoj, nu är jag hemma igen och jag har haft en jätte trevlig kväll hemma hos mormor och morfar. Vi satt och snackade om allt och inget och jag fick mega god mat också, inte varje dag, haha. Dessutom fick jag chansen att spendera lite tid med min bror, det händer dessvärre inte allt för ofta längre, tråkigt men sant. Men jag antar att det är en del av det hela med att börja slå sig fri hemmifrån. kort och gott, det har vart underbart att vara hemma denna kvällen, det behövdes känner jag.

Btw, nu är all tvätt tvättad och det känns verkligen skönt, en börda mindre. Jag har verkligen vart duktig idag och jag har fått gjort hur mycket som helst, är super nöjd. Men nu är jag verkligen hur trött som helst och förmodligen kommer jag kunna somna väldig skönt i ikväll. I morgon är det ju dags för praktiken igen och just nu ser jag verkligen inte fram emot det alls, men det är ju ett måste så det gäller bara att komma sig iväg.


Jag saknar dig. Inget är som förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0